Όταν πρωτοεμφανίστηκε το Digital Marketing, ήταν απλώς ένας διαφορετικός τρόπος διαφήμισης. Αλλά τα τελευταία χρόνια ο ρόλος του Digital Marketing έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της σχέσης μίας επιχείρησης με τους πελάτες της.
Όσο το ίντερνετ συνδέετε περισσότερο με οτιδήποτε κάνουμε, η σημασία του Digital Marketing γίνετε όλο και πιο ξεκάθαρη!
Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.
Seth Godin
Ας δούμε λοιπόν γιατί η επιχείρηση σου χρειάζεται το Digital Marketing για να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί.
Προσέγγισε κόσμο εκεί που ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα.
Το 2019 ο μέσος χρήστης είχε τουλάχιστον 7 λογαριασμούς στα social media. Όσοι είναι online, βρίσκονται αδιαμφισβήτητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αγοράζουν όμως πράγματα εκεί; Σύμφωνα με έρευνες οι αγορές προϊόντων είναι μέσα στους 10 βασικούς λόγους που οι χρήστες επισκέπτονται τα social media.
Προηγμένα Analytics
Σίγουρα μια επιχείρηση μπορεί να διαφημιστεί στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, αλλά μπορείς να δεις εγκαίρως αν η διαφήμιση σου είχε αποτέλεσμα ώστε να κάνεις διορθώσεις;
Για παράδειγμα, στην περίπτωση της τηλεόρασης ο τηλεθεατής μπορεί να είχε την τηλεόραση στο mute ή στο ραδιόφωνο δεν γνωρίζουμε πως αντέδρασε ο ακροατής ακούγοντας την διαφήμιση.
Σε σύγκριση στα social media τα ακόλουθα είναι κάποια από τα στοιχεία που μπορείς να συλλέξεις για τις διαφημίσεις σου και για τους χρήστες:
- Ποιοι δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την διαφήμιση σου
- Σε ποιες κοινωνικές ομάδες άρεσε και σε ποιες όχι
- Ποιες ομάδες ξοδεύουν περισσότερο
- Από τι είδος συσκευής προβλήθηκε η διαφήμιση σου
- Τι ωθεί τους χρήστες να κάνουν μια ενέργεια
- Με ποια λέξη-κλειδί εμφανίζετε περισσότερο η επιχείρηση σου
Εύκολη παρακολούθηση & προσαρμογή
Όπως σε κάθε είδος marketing μία αρχική επένδυση σε χρήμα είναι δεδομένη για να εξασφαλίσεις traffic για την επιχείρηση σου. Στο Digital marketing είναι πολύ εύκολο να προσαρμόσεις το περιεχόμενο της διαφήμισης σου. Αν κάτι δεν πάει καλά με την διαφημιστική σου καμπάνια, δεν χρειάζεται να περιμένεις να λήξει το διαφημιστικό συμβόλαιο για να ξεκινήσεις μια καινούρια, αντιθέτως μπορείς να την παραμετροποιήσεις όσο η επιχείρηση σου εξελίσσετε.
Ακολουθήστε τον τρόπο που οι καταναλωτές ψωνίζουν σήμερα
Οι υποψήφιοι πελάτες πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία θα ελέγξουν πρώτα την παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 88% των ανθρώπων θεωρούν τις online κριτικές σημαντικό κομμάτι για τις αγοραστικές τους αποφάσεις, ενώ το 23% θα επισκεφτεί την επιχείρηση σου, αφού διαβάσει μία θετική κρητική.
Πως θα εδραιώσεις ψηφιακή παρουσία για την επιχείρηση σου;
Για αρχή θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να επενδύσεις χρόνο και χρήμα.
Έπειτα θα πρέπει :
- Να έχεις μία user-friendly ιστοσελίδα για την επιχείρηση σου
- Να επενδύσεις στο SEO, έτσι ώστε η επιχείρηση σου να εμφανίζεται με κάποια συγκεκριμένα keywords
- Να έχεις τουλάχιστον ένα λογαριασμό social media για την επιχείρηση σου για να αλληλοεπιδράς με τους πελάτες σου
- Να τρέχεις συχνά και στοχευμένα διαφημιστικές καμπάνιες επί πληρωμή για να σε βρίσκουν οι πελάτες της επιχείρησης σου
- Σωστή διαχείριση φήμης. Να ενθαρρύνεις τους πελάτες σου να αξιολογήσουν την επιχείρηση σου. Όταν σε κάποιον ζητείτε να αξιολογήσει μία επιχείρηση, συνήθως θα γράψει μια θετική κριτική. Ενώ όταν δεν ζητηθεί, κριτική θα γράψουν μόνο οι δυσαρεστημένοι πελάτες.
Ελάτε να υλοποιήσουμε μαζί όλα τα παραπάνω ή και ακόμα περισσότερα στις καλύτερες τιμές της αγοράς!