fbpx

Η μετα-κορονοϊό εποχή στο διαδίκτυο

Share on facebook
Share on email

Το 2020 σίγουρα για πολλούς, δεν είναι η χρόνια μας. Στην αρχή του έτους εμφανίστηκε  ο Covid-19 και μας σύστησε μία νέα πραγματικότητα για ολόκληρη την Ελλάδα.

Μέσα σε διάστημα λίγων εβδομάδων είδαμε καταστήματα να κλείνουν να ακυρώνονται meeting, εκδηλώσεις και μια συλλογική προσπάθεια να ελαττωθεί η επαφή μεταξύ ανθρώπων. Με την έναρξη του lockdown παρατηρήθηκαν αλλαγές στις online καταναλωτικές συνήθειες των χρηστών

Συγκεκριμένα το 54,4% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι είδε την επισκεψιμότητα του eshop να αυξάνεται, το 12,5% να παραμένει σταθερή και το 28,6% να μειώνεται, κατά τη διάρκεια του υποχρεωτικού εγκλεισμού.

Σίγουρα υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που προτιμά την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών από ένα φυσικό κατάστημα, όμως το lockdown τους ώθησε σε online συναλλαγές. Οι καταναλωτικές συνήθειες άρχισαν να αλλάζουν και οι χρήστες φάνηκαν να προσαρμόζονται ταχύτατα, ενώ αρκετοί είναι εκείνοι που συνεχίζουν να ψωνίζουν online μετά το πέρας της καραντίνας.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας στα ελληνικά e-shops θα φτάσει μέχρι και το 37% στην μετά Covid-19 εποχή.

Έτσι, ενώ ο Covid-19 «έδεσε τα χέρια»  σε πολλούς επιχειρηματίες, έκανε την εισαγωγή σε μία νέα digital εποχή. Πολλές εταιρίες που έκλεισαν τις πόρτες τους, αναζήτησαν διαφορετικούς τρόπους να προσεγγίζουν τους καταναλωτές. Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των τροφίμων προχώρησαν στην δημιουργία e-shop για να ενημερώσουν τους πελάτες τους για υπηρεσίες take away και delivery. Η κατασκευή e-shop δεν ωφέλησε μόνο επιχειρήσεις εστίασης, καθώς και άλλα είδη επιχειρήσεων που επένδυσαν στην δημιουργία ηλεκτρονικού  καταστήματος, κατάφεραν να μείνουν ανταγωνιστικοί και να αυξήσουν το πελατολόγιο τους στην περίοδο της καραντίνας.

Τι μας δίδαξε το lockdown της πανδημίας που πέρασε:

  • Η ιστοσελίδα είναι βασικό κομμάτι για τις πωλήσεις ενός καταστήματος
  • Όσο τα καταστήματα έκλεισαν, ο κόσμος άρχισε να αγοράζει από το διαδίκτυο
  • Υπάρχει και εναλλακτικός τρόπος σύνδεσης με τους καταναλωτές
  • Η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να εισάγει μία επιχείρηση σε νέες αγορές
  • Η εποχή των online συναλλαγών έχει αρχίσει και τα e-shop ήρθαν για να μείνουν

Πριν λοιπόν το 2020 τελειώσει, προλαβαίνεις να επενδύσεις στην είσοδο της επιχείρησης σου στον κόσμο του διαδικτύου. Ξέρουμε πως να απευθυνθείς σε ένα επαγγελματία για την κατασκευή της σελίδας σου μπορεί να μην φαίνεται σαν προτεραιότητα αυτή τη στιγμή, αλλά πρέπει σιγουρά να το σκεφτείς σοβαρά!

Τι πρέπει να κάνεις:

  1. Αξιολόγησε την παρουσία της επιχείρησης σου online
  2. Διάλεξε το κατάλληλο μέσο για να προσεγγίσεις τους πελάτες σου
  3. Επένδυσε σωστά, θα χρειαστεί να επενδύσεις χρήμα αλλά κυρίως χρόνο για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα
  4. Εμπιστεύσου τους ειδικούς

Χρειάζεσαι βοήθεια να χτίσεις την σωστή διαδικτυακή στρατηγική για την επιχείρηση σου;

Πηγή: http://www.sepe.gr

Iban

GR9801104560000045600249457