fbpx

Αν το πρώτο lockdown ήταν το τεστ, η επιχείρηση σου είναι έτοιμη για το δεύτερο;

Share on facebook
Share on email

Ο πρώτος υποχρεωτικός εγκλεισμός έφερε το εμπόριο στην Ελλάδα αντιμέτωπο με μία νέα δοκιμασία, την άμεση ανάγκη για δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Έτσι λοιπόν, η καραντίνα ενώ έφερε τους επιχειρηματίες πιο κοντά στην ψηφιακή τεχνολογία, κατάφερε να εισάγει τον Έλληνα καταναλωτή στις online αγορές;

Έρευνες δείχνου οτι το online shopping ήρθε για να μείνει. Συγκεκριμένα, ακόμη και μετά την περίοδο της καραντίνας το 24% των χρηστών αγοράζει ηλεκτρονικά συσκευασμένα τρόφιμα, το 19% ποτά, το 28% είδη οικιακής χρήσης και το 42% προϊόντα ατομικής φροντίδας και ένας στους δυο Έλληνες καταναλωτές δηλώνει ότι σκοπεύει να ψωνίζει λιγότερα συχνά από τα φυσικά καταστήματα.

Πηγή: Σύνδεσμος Προμηθευτών και Λιανεμπόρων ECR

Με το πέρας της καραντίνας υπήρχαν και εκείνοι που στράφηκαν ξανά στα φυσικά καταστήματα. Όμως γιατί κάποιοι Έλληνες αρνούνται να ψωνίσουν online;

Αν το lockdown σε βρήκε απροετοίμαστο, μπορείς ακόμα να επενδύσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης σου. Το σημαντικό είναι να κάνεις τις σωστές κινήσεις, ώστε η επένδυση στο eshop σου να είναι αποδοτική.

good USER EXPERIENCE

Ο σχεδιασμός ενός οπτικά ελκυστικού προϊόντος δεν αποτελεί τη μόνη πρόκληση. Πρέπει να γίνει η διασφάλιση της σωστής λειτουργίας του και να ξεπεράσει τις προσδοκίες των ανθρώπων που το χρησιμοποιούν. Το κλειδί είναι να απογειώσετε την εμπειρία του χρήστη στο website, διαμορφώνοντας  μια σωστή διαδικασία checkout ή κάνοντας εύκολη την περιήγηση του χρήστη ανάμεσα στις κατηγορίες των προϊόντων και την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι.

secure & easy CHECKOUT

Το ποσοστό εγκατάλειψης στην check out page φτάνει έως 73%, αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι τους αλλά δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους. Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι το window shopping, η συνήθεια δηλαδή των καταναλωτών να συγκρίνουν τιμές και προϊόντα σε διαφορετικά καταστήματα. Σαν αποτέλεσμα, το καλάθι γεμίζει για να αποθηκεύσει ο χρήστης τα προϊόντα του σε περίπτωση που θέλει να ολοκληρώσει την συναλλαγή σε μελλοντικό χρόνο. Πως μπορεί λοιπόν κάποιος να μειώσει σημαντικά αυτό το ποσοστό εγκατάλειψης;

Κάνοντας εύκολη την ολοκλήρωση της παραγγελίας:

•Εύκολα και ξεκάθαρα βήματα
•Εμφάνιση όλων των λεπτομερειών της παραγγελίας (μεταφορικά έξοδα, στοιχεία αποστολής κ.α.)
•Διευκόλυνση της προσθήκης ή της αφαίρεσης προϊόντων από την παραγγελία.

Παρέχοντας ασφαλείς τρόπους πληρωμής.

Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε να αποπνέει αξιοπιστία αλλά και να έχει δικλείδες ασφαλείας:
•Πιστωτική / χρεωστική κάρτα
•PayPal
•Αντικαταβολή
•Τραπεζική κατάθεση

Δημιουργώντας ένα ανταγωνιστικό προϊόν ή υπηρεσία

Δείχνοντας ξεκάθαρα στον καταναλωτή γιατί το δικό σου προϊόν/υπηρεσία διαφέρει από εκείνα των ανταγωνιστών είτε στην τιμή είτε στην ποιότητα.

Εάν χρειάζεσαι βοήθεια για να στήσεις το κατάλληλο Eshop για την επιχείρηση σου, επικοινώνησε με την ομάδα της DiverstIT.

Iban

GR9801104560000045600249457